News Flash:

Superalimentul pe care trebuie sa il introduci in alimentatia ta

5 Decembrie 2018
95 Vizualizari | 0 Comentarii

In ultimul timp spirulina a inceput sa fie tot mai cunoscuta si mai folosita in randul persoanelor care adopta un stil de viata sanatos. Și nu e de mirare, fiindca beneficiile pe care aceasta le aduce sunt multiple, intarindu-ti si hranindu-ti intregul organism! Spirulina este o microalga, de culoare verde-albastrui, se gaseste atat in apele dulci, cat si in cele sarate si a devenit faimoasa datorita nutrientilor din compozitia sa care reusesc sa hraneasca organismul si sa il mentina sanatos si revitalizat.

Cu toate ca a inceput sa fie folosita cu precadere in ultimul timp, spirulina nu este un aliment nou, aceasta gasindu-se si fiind folosita de sute de ani de catre popoarele din Africa si America Centrala si de Sud pentru proprietatile sale benefice asupra organismului. Daca nu ai incercat-o pana acum, trebuie sa te previn ca mirosul si gustul nu sunt tocmai ademenitoare, si iti poate lua ceva timp pana ajungi sa te obisnuiesti cu ele. Insa odata ce ai facut-o, corpul tau iti va multumi. Iata de ce:

–contine intre 60 si 70 % proteine pure, mai mult chiar decat carnea de pui sau de vita;
–este bogata in minerale precum cupru, mangan, zinc, fier, fosfor, seleniu si calciu (de 26 de ori mai mult chiar decat laptele);
–contine vitaminele A, B1, B2, B3, B6, B12, D, E, K;
–din compozitia ei fac parte si acizii grasi Omega 3 si Omega 6, dar si aminoacizii esentiali ca metionina, leucina, fenilalanina, izoleucina, treonina, triptofanul  sau valina;

Datorita tuturor acestor nutrienti care o alcatuiesc, efectele pe care spirulina le are asupra sanatatii sunt multiple:
– trateaza anemia, continand de 20 de ori mai mult fier decat spanacul, ameliorand carentele de calciu sau  de fier;
– fortifica, creste rezistenta si stimuleaza sistemul imunitar;
– ajuta la functionarea optima a glandei tiroide multumita continutului ridicat de iod;
– ajuta la tratarea bolilor cardiovasculare datorita acizilor grasi Omega 3 si Omega 6 din componenţa ei, reducand tensiunea arteriala, dar si colesterolul rau din sange;
– detoxifica organismul, accelerand procesul natural de eliminare a toxinelor;
– stimuleaza si regleaza digestia, neutralizeaza acidul gastric datorita proteinelor, vitaminelor si clorofilei;
– ajuta la mentinerea unei pieli frumoase, acest lucru fiind posibil datorita antioxidantilor din compozitia ei, care redau elasticitate tenului si amana aparitia primelor semne ale imbatranirii;
– previne afectiunile ochilor multumita continutului important de vitamina A si antioxidanti;
– are efect anticancerigen, stimuland producerea de anticorpi si astfel prevenind infectiile si cancerul;
– ajuta la pierderea in greutate, consumata inainte de masa va oferi senzatia de satietate;
– mentine sanatatea oaselor si a dintilor prin cantitatea considerabila de calciu de care dispune;
– protejeaza ficatul;
– ofera energie organismului;
– ajuta la functionarea normala a sistemului nervos si accelereaza inmultirea celulelor maduvei oaselor;

O poti gasi fie sub forma de pulbere, fie sub forma de capsule si o poti consuma ca atare sau o poti adauga in shake-uri, smoothie-uri sau in diverse feluri de mancare. Curele cu spirulina pot dura pana la  trei luni, facand o pauza de 15-30 de zile intre ele. Indiferent pentru care dintre beneficii alegi sa o folosesti, spirulina iti va oferi o stare de bine de la interior catre exterior si va avea grija de sanatatea ta intr-un mod 100% natural.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

beneficii spirulina pastile spirulina superaliment
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1594 (s) | 36 queries | Mysql time :0.021188 (s)