News Flash:

Obiceiuri nesanatoase pe care le poti avea fara sa stii

30 Noiembrie 2018
144 Vizualizari | 0 Comentarii

De la a manca sanatos la efectuarea regulata a unor exercitii, toate acestea sunt obiceiuri importante pe care ar trebui sa le adoptam - dar exista si anumite obiceiuri nesanatoase pe care le-ati putea avea fara sa realizati. Iata unele dintre cele mai comune obiceiuri nesanatoase pe care le avem.

1. Saritul meselor. Micul dejun, in special, este cea mai importanta masa a zilei. Multe alimente pentru micul dejun contin proteine ​​si fibre care va ajuta sa va mentineti apetitul sub control in timpul zilei. Micul dejun ofera, de asemenea, organismului dvs. combustibilul necesar pentru a te simti energizat si pentru a-ti indeplini sarcinile in mod eficient. Unii oameni cred, de asemenea, ca inlocuirea micului dejun cu fructe uscate este o alternativa mai sanatoasa. Totusi, acest lucru nu este cazul. In timp ce fructele sunt cu siguranta bune pentru a fi incorporate in dieta dvs., consumul unor cantitati mari poate creste si nivelul de zahar din sange, care poate fi deosebit de periculos daca sunteti diabetic. Pe baza acestui fapt, medicii sugereaza sa mancam trei mese bine echilibrate in timpul zilei, deoarece va fi mult mai bine pentru sanatatea ta.

2. Dormiti prea mult. Pentru cei care lucreaza sau merg la scoala, probabil ca aveti alarma personala care va ajuta sa va treziti in acelasi timp, in fiecare dimineata, in timp ce in weekend probabil ca sunteti mai dispus sa dormiti. Cu siguranta nu trebuie sa te ridici din pat dimineata, intr-o zi in care nu ai prea multe de facut. Insa, dormind prea tarziu, va puteti perturba ritmul circadian al organismului si riscati sa iesiti din rutina. Ca rezultat, s-ar putea sa va simtiti mai obosit in timpul saptamanii de lucru. Pentru a evita acest lucru, asigurati-va ca nu dormiti prea mult si ca inca aveti setata alarma sa va trezeasca la un moment dat la sfarsit de saptamana, la fel ca in cursul saptamanii.

3. Exercitii cu impact sporit. Medicii isi sfatuiesc pacientii sa se angajeze in activitati fizice regulate - indiferent daca este vorba de  jogging, practicarea de yoga, cursuri de fitness sau inot. Cu toate acestea, cei care nu au un program regulat de antrenament sau au alte conditii de sanatate subiacente, ar trebui sa fiti atenta. Dupa cum se spune, "mai putin este mai mult". Cand vine vorba de cursuri de fitness, este posibil sa nu fiti familiarizati cu anumite intinderi sau miscari, asa ca intotdeauna asigurati-va ca va inscrieti intr-o clasa pentru incepatori inainte de a sari la chestiile intermediare. Nu este nevoie sa va angajati intr-o activitate fizica intensa pentru a fi sanatosi.

4. Beti ceai inainte de culcare. Ceaiul are numeroase avantaje pentru sanatate si in timp ce contine pana la 50% mai putin cafeina decat cafeaua, chiar si o cantitate mica poate fi suficienta pentru a va tine treaz. Daca insistati sa beti ceai inainte de culcare, ar trebui sa evitati ceaiul verde, ceaiul negru si ceaiul oolong, deoarece acestea au cel mai mare continut de cofeina. In schimb, puteti opta pentru ceaiul de musetel. Este in mod natural fara cofeina si a fost folosit ca un remediu natural pentru somn, de zeci de ani.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

obiceiuri nesanatoase saritul mesei dormi mult ceai verde ceai negru
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1703 (s) | 36 queries | Mysql time :0.020733 (s)