News Flash:

Modalitati usoare de a obtine doza zilnica de grasimi bune

5 August 2019
30 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: RON (0.0000)
USD: RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Grasimea a fost adesea privita ca o parte nesanatoasa a dietei. Dar grasimea vine in mai multe tipuri diferite, dintre care doar unele sunt nesanatoase. Grasimile sanatoase precum acizii grasi omega-3 sau oricare dintre grasimile monosaturate sau polinesaturate joaca un rol esential in sanatatea creierului si a celulelor corpului. Iata cateva modalitati usoare de a obtine doza zilnica de grasimi bune:

1. Schimba-ti uleiul de gatit. Supermarketul ofera o gama larga de uleiuri cu care sa gatesti si un numar semnificativ de oameni folosesc unt sau margarina. Multe uleiuri vegetale sunt bune pentru gatit, avand un nivel ridicat de grasimi sanatoase. Uleiurile bune sunt uleiul de masline, uleiul de floarea soarelui, uleiul de soia sau uleiul de sofran. Orice grasime care provine de la un animal, precum untul, ar trebui evitata la gatit. 2. Adaugati nuci sau seminte in mancare. Nucile sau semintele pot fi, de asemenea, consumate pe cont propriu ca o gustare sanatoasa. Migdalele, alunele, nucile, nucile de macadamia,  caju au toate cantitati mari de grasimi monoasaturate sanatoase. Semintele de floarea soarelui, de susan si dovleac sunt toate bogate in grasimi polinesaturate. Nucile si semintele adauga, de asemenea, proteine ​​si fibre meselor dvs., ceea ce va va ajuta sa va mentineti satietatea mai mult timp.

3. Inlocuiti carnea. Multe studii au descoperit ca un consum de carne rosie va expune la un risc mai mare pentru o varietate de boli, inclusiv boli de inima. O parte din acest risc provine probabil din cantitatile mari de grasimi saturate nesanatoase, prezente in carnea provenita de la animale. Pestele, pe de alta parte, are un continut ridicat de acizi grasi omega-3 care imbunatatesc atat sanatatea creierului, cat si a inimii. Produsele de soia precum tofu au un continut ridicat de acizi grasi polinesaturati si pot fi gasite intr-o mare varietate de forme, texturi si arome. 4. Mananca mai mult avocado. Acest fruct verde este bogat intr-o varietate de grasimi sanatoase si poate fi adaugat la multe preparate inclusiv sandwich-uri, salate, smoothie-uri, supe. De asemenea, avocado are un continut mare de fibre care mentine satietatea mai mult timp.

5. Gustare cu masline. Ca si uleiul, maslinele au un continut ridicat de grasimi sanatoase, mononesaturate. Avantajul maslinelor fata de alte alimente consumate frecvent la gustare au un continut scazut de calorii, astfel incat puteti fi siguri ca veti primi doza zilnica de grasimi bune, fara a creste prea mult numarul de calorii.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

grasimi sanatoase dieta nuci seminte avocado masline
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1668 (s) | 26 queries | Mysql time :0.019478 (s)