News Flash:

Dieta vegana care va scapa de kilogramele nedorite

6 Decembrie 2018
91 Vizualizari | 0 Comentarii
Dieta vegana

Daca sunteti vegetarieni convinsi sau pur si simplu doriti sa faceti o pauza de la a consuma carne si vreti sa scapati si de cateva kilograme, puteti incerca oricand o dieta vegana. Legumele, fructele si soia in combinatii delicioase, dar mai ales hranitoare si sanatoase va vor ajuta sa slabiti fara sa va infometati. In plus, regimul este o cale simpla si eficienta de detoxifiere a organismului in doar cateva zile.

Ziua 1

Mic-dejun: salata din doua rosii si o jumatate de legatura de patrunjel cu o jumatate de lipie de graham.
Gustare: o portocala, un kiwi sau un grepfrut mediu.
Pranz: sote de mazare cu snitel de soia.
Gustare: un morcov crud sau un ardei capia.
Cina: o salata dintr-o rosie, ceapa, salata verde si 50 g ciuperci taiate felii.

Ziua 2

Mic-dejun: 50 g cereale de ovaz cu lapte de soia.
Gustare: un mar sau o para.
Pranz: supa-crema de legume si salata de vinete cu ardei gras pe post de felie de paine.
Gustare: 40 g nuci.
Cina: un dovlecel la gratar cu mujdei.

Ziua 3

Mic-dejun: doua felii de paine integrala cu salata de vinete.
Gustare: doua kiwi mici.
Pranz: ciuperci la gratar si amestec de legume (morcov, broccoli, mazare, fasole verde, conopida).
Gustare: un ardei capia sau un morcov.
Cina: un bol cu supa de rosii.

Ziua 4

Mic-dejun: salata din doua rosii si o jumatate de legatura de patrunjel cu o jumatate de lipie de graham.
Gustare: salata de fructe.
Pranz: ghiveci de legume (morcovi, vinete, dovlecei, telina).
Gustare: 50 g migdale nesarate.
Cina: salata de cruditati (morcov, ridiche, gulie) cu lamaie stoarsa.

Ziua 5

Mic-dejun: doua felii de paine integrala cu fasole batuta si o rosie.
Gustare: doua sau trei mandarine.
Pranz: un bol cu ciorba de legume si mancare de linte.
Gustare: doi morcovi.
Cina: sote de spanac cu salata de muraturi.

Se consuma doi litri de apa pe zi; ultima masa se serveste cu trei ore inainte de ora de culcare; cafeaua de dimineata se bea neindulcita; la capitolul condimente folositi doar sarea si piperul. Daca timpul sau ritmul de viata nu va permit sa tineti un anumit regim alimentar, dar vreti sa slabiti imediat, este bine sa respectati cateva reguli simple:

Nu exagerati cu painea, pastele sau cartofii. Chiar daca aceste alimente sunt cel mai usor de procurat sau de preparat este bine sa le evitati pentru ca ingrasa cel mai mult. Inlocuiti carnea cu ciupercile. Ca sa nu va temeti ca pe perioada postului aportul de proteine nu este suficient, ciupercile sunt un inlocuitor excelent al carnii. Combinati fasolea verde, rosiile si lintea si nu exagerati cu produsele din soia. Este important ca si in perioada postului sa consumati produse cat mai sanatoase si variate si de aceea o combinatie de legume se va dovedi foarte sanatoasa. Faceti sport! Iar daca simtiti ca nu aveti energie pentru miscare, oferiti-i organismului zilnic miere, cereale, fructe si spanac. sursa: taifasuri.ro

(A.M.)

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1581 (s) | 26 queries | Mysql time :0.014701 (s)