News Flash:

Dieta cu vin si ciocolata

6 Decembrie 2018
80 Vizualizari | 0 Comentarii
vin si ciocolata

Una dintre cele mai mari provocari carora trebuie sa le faca fata femeile este aceea de a respecta o dieta. Inconjurate de tentatii, doamnele si domnisoarele reusesc cu greu sa-si infraneze poftele, mai ales cand vine vorba despre vin si ciocolata. Ce-ati zice insa daca ati afla ca exista o dieta care se bazeaza pe aceste doua ingrediente? Chiar daca pare imposibil, dieta cu vin si ciocolata promite sa va scape de trei kilograme intr-o saptamana. In mod normal, regimul alimentar se tine timp de trei saptamani, ceea ce inseamna ca puteti pierde pana la noua kilograme daca o respectati cu strictete. Iata ce trebuie sa mancati in fiecare zi din prima saptamana a dietei.

Prima saptamana
ZIUA 1

Micul dejun: doua clatite cu Nutella si 200 ml lapte degresat;
Pranzul: 50 g branza Brie, o turta de ovaz, doua rosii uscate si un bol cu supa proaspata;
Cina: 100 g ton, sos din rosii si masline, 150 g cartofi noi si broccoli la discretie, 125 ml vin rosu.

ZIUA 2

Micul dejun: doua felii de paine prajita cu miere si bucatele de miere, patru patratele de ciocolata neagra;
Pranzul: 100 g somon cu 200 g salata de cartofi, o bucatica de para;
Cina: Coq au vin (reteta frantuzeasca).

ZIUA 3

Micul dejun: 40 g fulgi de ovaz cu lapte degresat, o gustare din ciocolata neagra;
Pranzul: sandvis cu doua felii de paine si avocado, trei bucati de pui si o rosie;
Cina: 100 g cod cu salata de fasole verde, ardei gras si coriandru, un pahar cu vin rosu.

ZIUA 4

Micul dejun: salata de fructe (pere, fructe de padure, caju, migdale);
Pranzul: 150 g salata cu mazare, branza Feta, rosii cherry, desert din fructe inmuiate in ciocolata neagra;
Cina: carne de porc la gratar cu 200 g piure, fasole verde si, ca desert, bucatele de mar.

ZIUA 5

Micul dejun: 40 g musli in 100 g lapte degresat, doua patratele de ciocolata neagra si sase capsuni;
Pranzul: supa proaspata, sase bucati de sushi, un pahar cu vin rosu;
Cina: o felie de paine prajita cu piure de rosii, branza Feta, o felie de sunca, salata verde.

ZIUA 6

Micul dejun: un ou fiert, o felie de paine prajita, 200 ml suc natural de portocale;
Pranzul: jumatate de avocado cu turta de ovaz, un pahar cu vin rosu;
Cina: 100 g piept de pui la gratar cu salata de varza.

ZIUA 7

Micul dejun: o felie de paine prajita cu miere, un pahar cu iaurt degresat;
Pranzul: 75 g paine cu 50 g hummus, salata de rosii;
Cina: carne de vita in vin rosu cu morcovi, doua patratele de ciocolata neagra.

A doua saptamana

ZIUA 1

Micul dejun: fructe de padure cu 30 g ciocolata neagra, un pahar cu iaurt degresat;
Pranzul: 150 g salata de morcovi, un pahar cu vin rosu;
Cina: 100 g legume trase la tigaie (fasole verde, ardei gras, broccoli) si 100 g noodles cu busuioc si chilli.

ZIUA 2

Micul dejun: o felie de pepene rosu, un pahar cu iaurt degresat cu patru patratele de ciocolata neagra, caju si migdale;
Pranzul: sandvis din doua felii de paine unse cu mustar, sunca, salata de morcovi;
Cina: 100 g somon la gratar cu 50 g cuscus.

ZIUA 3

Micul dejun: doua felii de paine prajita unse cu Nutella si presarate cu banane;
Pranzul: salata de castraveti si rosii, 75 g piept de pui la gratar, o lingurita cu maioneza;
Cina: 160 g muschi de vita la gratar, ciuperci si fasole verde.

ZIUA 4

Micul dejun: salata de fructe, un pahar cu suc natural de portocale;
Pranzul: 150 g conopida, baby carrots, castraveti, un pahar cu vin rosu;
Cina: 125 g ravioli cu rosii si masline, parmezan.

ZIUA 5

Micul dejun: 40 g terci de ovaz, un mar;
Pranzul: supa proaspata, o bagheta cu rosie si mozzarella;
Cina: piept de pui la gratar cu pasta de tomate si busuioc.

ZIUA 6

Micul dejun: 28 g fulgi de ovaz cu 150 ml lapte degresat, patru patratele de ciocolata neagra;
Pranzul: 100 g sardine in sos de tomate, o felie de paine prajita;
Cina: 100 g friptura de porc la gratar cu 150 g piure si salata de varza, un pahar cu vin.

ZIUA 7

Micul dejun: musli cu bucatele de ciocolata, 150 ml lapte degresat si o banana;
Pranzul: rosii cu branza mozzarella si busuioc, o felie de paine prajita;
Cina: peste la gratar cu lamaie si broccoli, un pahar cu vin rosu si doua patratele de ciocolata neagra.

A treia saptamana

ZIUA 1

Micul dejun: smoothie cu banana, afine si 200 ml lapte degresat, o felie de paine prajita cu miere;
Pranzul: o felie de paine prajita cu hummus, rosie si castravete, patru patratele de ciocolata neagra;
Cina: spaghete cu sos de rosii, ceapa, busuioc, ciuperci si un pahar cu vin rosu.

ZIUA 2

Micul dejun: fructe de padure cu migdale, caju si doua patratele de ciocolata;
Pranzul: salata de pere si conopida, un pahar cu vin rosu;
Cina: peste la gratar cu lamaie, spanac si 25 g orez brun.

ZIUA 3

Micul dejun: 28 g fulgi de ovaz cu 200 ml lapte degresat, patru patratele de ciocolata neagra;
Pranzul: 100 g piept de pui la gratar, 75 g salata de rosii si castraveti;
Cina: 250 g spanac, lasagna cu branza ricotta, rosii, conopida si otet balsamic.

ZIUA 4

Micul dejun: doua oua fierte cu rosii coapte, patru patratele de ciocolata;
Pranzul: salata de morcovi cu sfecla, 100 g piept de pui la gratar, patru bucati de falafel sau o portie mica de hummus;
Cina: somon la gratar cu legume trase la tigaie (broccoli, fasole verde, ardei gras).

ZIUA 5

Micul dejun: un pahar cu iaurt degresat, un biscuit digestiv, patru patratele de ciocolata neagra;
Pranzul: salata de rosii cu sfecla si 50 g mozzarella;
Cina: ciuperci la cuptor umplute cu sos pesto, migdale si caju, un pahar cu vin rosu.

ZIUA 6

Micul dejun: doua felii de paine prajita cu Nutella si capsuni;
Pranzul: salata cu rosii cherry, salata verde, mozarella, busuioc, un pahar cu vin rosu;
Cina: 115 g cartofi copti cu unt si chilli, legume trase la tigaie (ceapa, ardei rosu, fasole verde).

ZIUA 7

Micul dejun: doua clatite cu lamaie si capsuni, patru cubulete de ciocolata neagra;
Pranzul: 100 g friptura de vita la gratar, 200 g piure de cartofi, un pahar cu vin rosu;
Cina: omleta spaniola cu doua oua si un cartof. sursa: taifasuri.ro

(A.M.)
 

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

dieta slabire vin ciocolata slabit
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1655 (s) | 36 queries | Mysql time :0.033425 (s)