News Flash:

Cum sa folosesti semintele de chia pentru o piele frumoasa

22 Noiembrie 2018
38 Vizualizari | 0 Comentarii

Semintele chia sunt cunoscute pentru beneficiile aduse sanatatii, de aceea sunt atat de populare in bucatarie. Cu toate acestea, nu multi oameni stiu ca aplicarea locala a semintelor chia poate fi o modalitate buna de a oferi organismului substantele nutritive esentiale. Iata cativa compusi din semintele chia care va intineresc si va hidrateaza pielea: 

1. Vitamina E. Acest puternic antioxidant neutralizeaza radicalii liberi care provoaca imbatranirea prematura. De asemenea, previne si chiar repara liniile fine, ridurile si pielea uscata, stimuland in acelasi timp producerea de colagen. O alta capacitate remarcabila a vitaminei E este fotoprotectia - absoarbe o parte din lumina UV si previne inflamarea pielii dupa expunerea la soare. Avand in vedere acest lucru, nu ar trebui sa va surprinda de ce vitamina E este atat de comuna in produsele cosmetice faciale si in cremele de bronzare. 2. Acizi grasi Omega. Grasimile omega-3 pastreaza creierul si oasele sanatoase. Dar, omega-3, precum si omega-6, sunt, de asemenea, importante pentru sanatatea pielii. Acidul linoleic (LA) si acidul α-linoleic (ALA) impiedica moleculele pro-inflamatorii care imbatranesc pielea. In plus, ele intaresc pielea prin cresterea colagenului, elasticitatii si fermitatii pielii. Un alt beneficiu al consumului de Omega este stoparea caderii parului.

3. Zinc. Este un oligoelement care joaca roluri vitale in cresterea si dezvoltarea normala, intarirea imunitatii si stabilizarea ADN-ului. Fiind un antioxidant, este de asemenea crucial pentru vindecarea ranilor si regenerarea celulelor. Conditiile cutanate, cum ar fi acneea, rozaceea, psoriazisul, eczema si alopecia, au aratat imbunatatiri dupa expunerea la acest micronutrient, potrivit unor studii. Datorita proprietatilor sale anticanceroase si fotoprotective, zincul este un ingredient cheie in produsele de protectie solara minerala. 4. Proteine. Structura parului nostru este facuta din keratina proteica, inconjurata de un strat protector cunoscut sub numele de cuticula. Cand este afectat de tratamente termice, expunere prelungita la soare, substante chimice din vopsele sau poluare, cuticula se rupe, expunand astfel stratul interior de keratina si asta duce la pierderea apei. Aplicarea unor masti proteice ajuta la prevenirea uscarii si ruperii parului. Semintele chia sunt o sursa buna de proteine.

Pentru a obtine efecte optime, umpleti o jumatate de cana cu seminte de chia si inmuiati-le in apa timp de 30 de minute. Aplicati apoi compozitia pe fata, corp, par si masati. Lasati sa actioneze 10 minute apoi clatiti. Un alt mod de a extrage compusi sanatosi este cumpararea uleiului de seminte de chia - puteti aplica cateva picaturi direct pe piele sau puteti adauga cateva picaturi in sampon, apa de baie sau o crema hidratanta.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.

seminte chia beneficii proteine zinc vitamina e piele riduri
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2018 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1564 (s) | 26 queries | Mysql time :0.015515 (s)