News Flash:

Cele mai bune fructe pentru copilul tau

15 Iulie 2019
28 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: RON (0.0000)
USD: RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Fructele vor fi intotdeauna mai sanatoase decat dulciurile din comert, carnea procesata sau preparatele de la fast food, dar chiar si in domeniul alegerilor naturale exista prioritati. Copilul tau are nevoie de multe vitamine si minerale pentru a se dezvolta armonios si a avea energie pentru a afla tot mai multe lucruri, iar meniul este cel mai simplu si gustos mod in care-i poti veni in ajutor. Iata ce fructe ar trebui sa incluzi in meniul lui cat mai des:
 
1. Fructele de padure. Ciresele, zmeura, murele, capsunile si afinele contin foarte multi antioxidanti, in special vitamina C, reducand foarte mult riscul de cancer. Fructele de padure sunt o hrana adecvata si pentru creier deoarece sustin dezvoltarea abilitatilor cognitive. Consumul zilnic de fructe de padure poate preveni efectele negative pe termen lung ale stresului, protejand creierul uman si in special capacitatea de memorare a informatiilor noi.
Aceste fructe contin si acizi grasi de tip Omega-3, iar copilul tau nu va refuza smoothie-urile care au culori atractive, sosurile din iaurt cremos si cirese ori cerealale calde sau reci de la micul dejun combinate cu mure si capsuni. Poti incerca si sa-l obisnuiesti cu o varianta light de desert, combinand murele si zmeura cu un topping din frisca. De asemenea, poti mixa fructele cu legume pentru a obtine un gust original, de exemplu cirese cu broccoli sau capsuni cu fasole verde.
 
2. Merele. Il vor ajuta pe copilul tau sa aiba un organism fortificat in timp ce se joaca, alearga, sare sau se implica in activitati sportive. Pectina din componenta merelor este solubila in apa si stimuleaza proliferarea bacteriilor benefice din tractul intestinal. Merele contin si un nivel ridicat de bor, care protejeaza dantura si mentine oasele puternice. Un singur mar va oferi copilului un sfert din necesarul zilnic de vitamina C. In plus, acest fruct reduce riscul de diabet, atac de cord, probleme de vedere si cancer. Este foarte usor sa inlocuiesti deserturile cu felii de mar cu esenta de vanilie sau putina scortisoara, iar combinatiile pentru smoothie-uri iti permit sa devii tot mai creativ.
 
3. Bananele. Stiai ca atletii consuma des banane pentru ca le furnizeaza carbohidrati care sustin rezistenta fizica? Poate copii nu au drept obiectiv cresterea masei muscualre, dar cu siguranta simt nevoia de energie suplimentara. Aceste fructe bogate in vitamina B6 sunt foarte importante pentru sanatatea pielii si a sistemului nervos. De asemenea, bananele furnizeaza cantitati importante de vitamina C, fibre si potasiu, mixul care protejeaza inima copiilor de afectiunile cronice. In ciuda opiniilor eronate copii nu se vor ingrasa daca mananca banane, asa ca le poti da fructele fara nicio problema. Incurajeaza-i sa opteze pentru aceasta varianta cu vitamine ca gustare, adauga banane la inghetata sau la prajituri si combina feliile aromate cu portia de cereale de la micul dejun.
 
4. Portocalele. O singura portocala contine suficienta vitamina C pentru doua zile! De asemenea, este o sursa foarte buna de fibre si beta-caroten. Gustul dulce provine dintr-o combinatie de glucoza, fructoza si sucroza, iar coaja fructului furnizeaza pectina, fibre si flavonoide care previn gripa si raceala. Include felii de portocala in toate salatele de cruditati si ofera-i copilului suc de portocale in locul bauturilor carbogazoase cu mult zahar. Poti mixa cantitati egale de suc de protocale si suc de morcovi pentru a stimula sistemul imunitar al celui mic.
 
5. Piersicile. Contin cea mai ridicata proportie de zahar natural, sunt o sursa foarte buna de vitamina C si de fibre. In acelasi timp furnizeaza organismului o cantitate ridicata de potasiu, prevenind hipertensiunea arteriala si afectiunile renale in randul copiilor. Piersicile galbene asigura si o doza utila de beta-caroten, pe care organismul il va transforma in vitamina A. sursa: eva.ro

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1735 (s) | 36 queries | Mysql time :0.020935 (s)