News Flash:

4 tonice zilnice care va ajuta corpul sa se adapteze la stres si anxietate

12 August 2019
97 Vizualizari | 0 Comentarii
Newsletter
BZI Live Video Divertisment
Video Monden
Muzica Populara Curs valutar
EUR: RON (0.0000)
USD: RON (0.0000)
Horoscop
berbec
taur
gemeni
rac
leu
fecioara
balanta
scorpion
sagetator
capricorn
varsator
pesti

Cu totii am experimentat momente de stres si anxietate cel putin o data in viata. Din fericire, pentru a le depasi exista si solutii naturale. Asa ca, in loc sa ajungem la cea de-a treia ceasca de cafea pentru un impuls de energie, iata cateva tonice naturale pentru combaterea oboselii, anxietatii si stresului.

1. Ghimbir pentru o minte ascutita si combaterea stresului. Ghimbirul contine 14 compusi bioactivi unici - despre care sunt dovezi ca ajuta functia cognitiva la femeile de varsta mijlocie si pot proteja chiar creierul impotriva afectarii provocate de stresul oxidativ - si proprietati antioxidante. Studiile efectuate pe animale au indicat, de asemenea, ca ghimbirul poate influenta nivelul de serotonina si poate trata si reduce anxietatea cu la fel de mult succes ca medicamentele benzodiazepine. Beneficiile ghimbirului: imbunatatirea functiei creierului, sprijin antioxidant, tratament pentru stres. Incercati ghimbirul proaspat, sub forma de ceai.

2. Maca pentru a va echilibra hormonii. Radacina de maca este din ce in ce mai populara, iar motivele sunt intemeiate. S-a dovedit ca aceasta planta autohtona din Peru creste libidoul la barbati. De asemenea, are rezultate promitatoare pentru a spori performanta sportiva. Acest echilibrator de hormoni este, de asemenea, un sustinator puternic impotriva stresului. Compusii vegetali din maca - flavonoizi, pot promova o stare de spirit pozitiva si pot reduce tensiunea arteriala si depresia. Beneficiile maca: energie crescuta, starea de spirit echilibrata, tensiune si depresie scazute. Cum sa o incercati: pur si simplu amestecati pudra de maca in smoothie-ul dvs. zilnic, ceasca de cafea sau cacao fierbinte. Pentru a vedea cu adevarat un efect, poate fi necesar sa consumi aproximativ 3,3 grame zilnic, timp de 8 pana la 14 saptamani.

3. Reishi pentru ameliorarea naturala a anxietatii. Ciupercile Reishi, supranumite "xanaxul natural" sunt un remediu natural antistres. Aceasta ciuperca contine triterpena compusa, care este cunoscuta pentru proprietatile sale calmante. De asemenea, are proprietati anticancer, antiinflamatoare, anti-anxietate si antidepresive. Aceasta ciuperca magica poate, de asemenea, sa promoveze un somn mai bun (asa cum s-a aratat in studiile pe sobolani, ajutandu-va sa fiti mai odihnit si concentrat pe tot parcursul zilei. Beneficiile reishi: promoveaza un somn mai odihnitor, are proprietati antidepresive si anti-anxietate; 
poseda agenti calmanti puternici. Cum sa o incercati: folositi o lingura de pudra de reishi pentru a face un tonic sau un ceai vindecator.

4. Turmeric pentru sanatatea mintala generala. Un alt condiment extrem de popular, ale caror beneficii au fost demonstrate de stiinta. Curcumina, compusul bioactiv gasit in turmeric, a fost legata de tratarea anxietatii, a depresiei si chiar mai mult - posibil datorita stimularii nivelului de serotonina si dopamina. Cercetarile au sugerat ca poate fi de fapt la fel de eficient ca Prozacul, cu mult mai putine efecte secundare. Beneficii turmeric: creste nivelul de serotonina, poate ajuta la ameliorarea anxietatii si a depresiei, poate fi la fel de eficient ca antidepresivele. Cum sa il incercati: Rezultatele s-ar putea sa nu fie imediate, dar daca veti consuma 1000 de miligrame zilnic, timp de sase saptamani, s-ar putea sa simtiti o diferenta.

Daca ti-a placut articolul, te asteptam si pe pagina de Facebook. Avem si Instagram.
Distribuie:  

Realitatea.net

Din aceeasi categorie

Mica publicitate

© 2019 - Sanatate.BZI - Toate drepturile rezervate
Page time :0.1597 (s) | 36 queries | Mysql time :0.024302 (s)